Sikertelen online fizetés
Rendszereinket folyamatosan frissítjük és karban tartjuk, mégis lehetnek a banki szektor fennakadásaiból száramzó kiesések a fizetések végrehajtásánál. Amennyiben nem sikerült rendelésed online kifizetned, azt a visszaigazoló e-mailben tudod újra kezdeményezni. Ehhez nyisd meg a visszaigazoló e-mailt, és tekerj le a fizetési mód jelzéséhez.
Rendelésed leadása után néhány percen belül postafiókodba „Automata megrendelés visszaigazolás” tárgysorú levelet küldünk. Elegendő, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattintasz, és ismételten kezdeményezheted az online fizetést.
A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk, valamint minden rendszerünkben történő státusz módosításról e-mail formájában értesítünk. (pl.: Feldolgozás alatt van megrendelésed, csomagod átadtuk a szállítónak stb.)
Amennyiben nem szeretnéd a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatnál, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudod jelezni felénk.
Megrendelésed a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérjük, amennyiben meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezd számunkra.